keskiviikko 23. syyskuuta 2015

I have a dream!

"I have a dream!" oli myös tämäniltaisen Ilta Lauran kanssa -talk shown otsikko. Ilta oli Toivakassa, Upilla. Se ei ollut elämäni ensimmäinen Ilta Lauran kanssa. Se oli toinen. Ensimmäisen olin kokenut Jyväskylässä Rentukassa pari vuotta sitten, ja siitä illasta asti on lompakossani kulkenut tämä saamamme raamatunlause: Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan." (Joh. 6:35)
     Ilta Lauran kanssa oli jättänyt jäljen.
     Ilta Lauran kanssa jätti jäljen myös tänä iltana. "I have a dream!" laittoi miettimään omia unelmiaan. Se laittoi miettimään sitä, onko minulla unelmia.
     Yksi unelmani on se, että Toivakan seurakunta olisi joskus sellainen kuin tuhkakeskiviikkona 2014 valtuustoseminaarissa kertomassani sadussa seurakunnan työntekijöille ja luottamushenkilöille maalailin:


Olen nyt vajaan vuoden ollut seurakunnan lähetystyön johtokunnan puheenjohtaja ja minusta tuntuu, että meillä on sellainen johtokunta, joka jakaa unelmani.

"I have a dream!" antoi energiaa.
"I have a dream!" antoi siivet.
"I have a dream!" vakuutti, me pystymme.

Kiitos Laura!
Ja kiitos Lauran vieraat: Pirkko-Liisa, Arja ja Jari-Pekka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti